Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.08) VAICO
Producent:TMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG01376
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01376
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8,1
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG01377R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01377R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00753
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00753
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF,,
Ograniczenia producenta:  With hub
Ograniczenia producenta:  Pipe up and front
Cisnienie [bar]:  120
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze