Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE do Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 258KM, 190kW, benzyna (2005.08 - 2007.08) VAICO
Producent:MEYLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
314 631 0020
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
314 631 0020
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  130
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1260,00 zł
741,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
314 631 0040
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
314 631 0040
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  128
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1302,00 zł
766,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze