Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Dodge MAGNUM Kombi 2.7 Kombi 193KM, 142kW, benzyna (2005.09 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Dodge MAGNUM Kombi 2.7 Kombi 193KM, 142kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) NTY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPK-CH-005
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPK-CH-005
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2199,00 zł
1333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPW-CH-059
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-CH-059
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  SPW-CH-059
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 805,00 zł
447,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPW-CH-040
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-CH-040
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Numer seryjny:  SPW-CH-040
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 869,00 zł
483,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze