Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2007.04 - 2008.12) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FI4142
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FI4142
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]:  1240
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 649,00 zł
351,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FI4141
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FI4141
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]:  1240
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze