Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) sedan 78KM, 57kW, benzyna (1990.06 - 1992.07) URW
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP120
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP120
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1112
Rozstaw srub mocujących:  270
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  39
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1759,00 zł
1066,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR282
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR282
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Masa [g]:  1938
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 922,00 zł
527,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR148
niedostępny
Kaucja: 465,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR148
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 926,00 zł
529,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 465,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze