Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.8 16V XR3i liftback 130KM, 96kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) VAICO
Producent:TRW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP134
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP134
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1225
Rozstaw srub mocujących:  395
Liczba otworów do mocowania:  2
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  23
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,8
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  29
Długość przegub aksialny [mm]:  200
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x2
Do 100 dni na zwrot
1911,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM112
niedostępny
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM112
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Ograniczenia producenta:  VISTEON
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Długość całkowita [mm]:  1140
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  80
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14
Długość przegub aksialny [mm]:  194
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  1/2UNF-20
Do 100 dni na zwrot
572,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM111
niedostępny
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM111
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1140
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  80
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14
Długość przegub aksialny [mm]:  194
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  1/2UNF-20
Do 100 dni na zwrot
649,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR123
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR123
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze