Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FRECCIA Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) FRECCIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.09) VAICO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
72-4749
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4749
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Manualny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Długość [mm]: 1233
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 135
Ilość obrotów koła kierownicy: 2,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 776,00 zł
431,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze