Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2001.09 - 2007.03) VAICO
Producent:CEVAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113024
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113024
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
135210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
135210
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  95
Liczba rowków:  7
Średnica koła pasowego [mm]:  124
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze