Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) YAMATO
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52778
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52778
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4766,00 zł
3177,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze