Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda FR-V (BE) 2.0 (BE3) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2005.02 - obecnie) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze