Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOGE Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) BOGE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRICLO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) TRICLO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 280 (219.354) coupe 231KM, 170kW, benzyna (2008.07 - 2010.12) VAICO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
06109
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
06109
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  32
Ciężar [kg]:  0,117
Ilość montowana w aucie:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  12,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  25,25
Średnica zewnętrzna [mm]:  45
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Masa [g]:  117
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze