Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 350 BlueTEC (207.426) kabriolet 252KM, 185kW, olej napędowy (2013.06 - 2016.12) TRW
Producent:LENCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3895
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3895
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  120
Ilość żeber:  7
Specyfikacje asortymentowa:  Jarzmo
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze