Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER do Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W463) G 500 (463) samochód terenowy otwarty 296KM, 218kW, benzyna (1998.04 - obecnie) VAICO
Producent:HENGST FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E26H
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E26H
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  35
Wysokość [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze