Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi CARISMA sedan (DA_) 1.6 (DA1A) sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.09 - 2006.06) VAICO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP699
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP699
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SMI
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1188
Długość przyłącza [mm]:  25
Technika połączeń:  verzahnt
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  16,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  25
Długość przegub aksialny [mm]:  220
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
1459,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR559
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR559
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez adaptera
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]:  145
Ilość żeber:  5
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  34
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
842,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze