Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG do Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BLUE PRINT Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) BLUE PRINT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) pick-up 167KM, 123kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) VAICO
Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
80 10 3180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
80 10 3180
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,85
Ilość żeber:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1268,00 zł
746,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze