Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault 25 (B29_) 2.0 12V (B294) liftback 135KM, 99kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) VAICO
Producent:TMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00763R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00763R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00119
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00119
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]:  125
Liczba rowków:  1
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00762
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00762
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze