Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) liftback 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.04 - 1989.05) VAICO
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006112
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Materiał:  Żeliwo
Dla numeru OE:  7701463921
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
1563,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze