Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) VAICO
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006123
niedostępny
Kaucja: 240,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006123
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
Kształt:  Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
1904,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 240,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze