Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania S-TR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) S-TR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) sedan 114KM, 84kW, benzyna (1996.09 - 2003.08) VAICO
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006133
niedostępny
Kaucja: 240,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006133
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z drążkiem sprzęgającym
Do 100 dni na zwrot
1441,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 240,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006132
niedostępny
Kaucja: 240,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006132
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z drążkiem sprzęgającym
Do 100 dni na zwrot
1917,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 240,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze