Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V70 II (285) 2.4 D5 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.01 - 2008.12) VAICO
Producent:TRW

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR541
dostępny
Kaucja: 512,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR541
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]:  142
Ilość żeber:  6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  17
Rozstaw srub mocujących:  58
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1236,00 zł
727,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 512,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1175
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1175
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem
Długość całkowita [mm]:  1092
Rozstaw srub mocujących:  520
Suw [mm]:  140
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  42
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z wpustem
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2515,00 zł
1572,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1173
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1173
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Długość całkowita [mm]:  1092
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  520
Suw [mm]:  140
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  62
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,8
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2621,00 zł
1638,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1172
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1172
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]:  1092
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Rozstaw srub mocujących:  520
Suw [mm]:  140
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  62
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z wpustem
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2661,00 zł
1663,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1169
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1169
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]:  1092
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  520
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Suw [mm]:  130
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  62
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,8
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3118,00 zł
1949,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1174
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1174
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem
Długość całkowita [mm]:  1092
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Rozstaw srub mocujących:  520
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  42
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,8
Łącznik rur:  Opaska zaciskowa
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3178,00 zł
1986,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze