Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA do Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) VIKA
Producent:VIKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
44190099401
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
44190099401
Jednostka:
szt
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
253,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41450102801
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
41450102801
Do 100 dni na zwrot
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11450036901
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
11450036901
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze