Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1998.06 - 2002.06) VIKA
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7076009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7076009
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla numeru OE:  6K0422154X
Do 100 dni na zwrot
628,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze