Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE do Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MOOG Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) MOOG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 90KM, 66kW, benzyna (1983.08 - 1985.07) URW
Producent:MEYLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
100 419 0027
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
100 419 0027
Jednostka:
sztuka
Ilość montowana w aucie: 1
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubu kątowego
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 374,00 zł
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
100 419 0004
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
100 419 0004
Jednostka:
sztuka
Ilość montowana w aucie: 2
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Wysokość [mm]: 33
Średnica wewnętrzna [mm]: 9
Średnica zewnętrzna [mm]: 28
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
-76%
4,29 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze