Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe TRISCAN do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przewody zapłonowe BREMI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) BREMI
Przewody zapłonowe JANMOR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) JANMOR
Przewody zapłonowe ASHIKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) ASHIKA
Przewody zapłonowe AUTOMEGA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) AUTOMEGA
Przewody zapłonowe BOSCH Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) BOSCH
Przewody zapłonowe CHAMPION Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) CHAMPION
Przewody zapłonowe EPS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) EPS
Przewody zapłonowe FACET Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) FACET
Przewody zapłonowe FAE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) FAE
Przewody zapłonowe HART Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) HART
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przewody zapłonowe HITACHI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) HITACHI
Przewody zapłonowe JAPANPARTS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) JAPANPARTS
Przewody zapłonowe JAPKO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) JAPKO
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe KW Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) KW
Przewody zapłonowe LUCAS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe MAXGEAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) MAXGEAR
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe TESLA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) TESLA
Przewody zapłonowe TOPRAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) TOPRAN
Przewody zapłonowe TRISCAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) VALEO
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8860 4172
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8860 4172
Opcja wyposażenia:  WITH METAL CAPS
ID wykonania wtyczki:  M4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >
Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze