Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) ELRING
Silnik BOSCH Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) EUROREPAR
Silnik VAICO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) VAICO
Silnik FILTRON Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) FILTRON
Silnik CHAMPION Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) CHAMPION
Silnik MAXGEAR Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) MAXGEAR
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GLYCO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) GLYCO
Silnik HART Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) HART
Silnik KAMOKA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) KNECHT
Silnik MAHLE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) MAHLE
Silnik SWAG Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) SWAG
Silnik VEMO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) VICTOR REINZ
Silnik AE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) AE
Silnik AJUSA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) BORG & BECK
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) COOPERSFIAAM
Silnik ERA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) ERA
Silnik EUROL Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) FAST
Silnik FEBEST Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) FEBEST
Silnik FRAM Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) FRAM
Silnik GATES Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) GATES
Silnik GLASER Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) GOETZE
Silnik IPSA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) IPSA
Silnik JPN Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) JPN
Silnik KAWE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) KAWE
Silnik MANN-FILTER Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) MANN-FILTER
Silnik NPS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) NPS
Silnik NÜRAL Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) NÜRAL
Silnik OEM Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) OEM
Silnik OPTIMA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) OPTIMA
Silnik PAYEN Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) PURFLUX
Silnik PURRO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) UFI
Silnik WIX FILTERS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 (164AG) sedan 185KM, 136kW, benzyna (1990.09 - 1993.12) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 501
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 501
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica [mm]: 76,4
Wysokość [mm]: 93,5
Gwintowana złączka: 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]: 72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 62,0
Moment dokrecenia [Nm]: 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu: Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]: 318,0
Długożć opakowania [cm]: 7,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze