Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MULLER FILTER do Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik PIERBURG Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik VICTOR REINZ Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AKRON-MALÒ Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CASTROL Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DOLZ
Silnik ESEN SKV Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik LUCAS Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MANN-FILTER Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik MULLER FILTER Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik PURFLUX Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SIDAT Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik UFI Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Alfa Romeo GIULIA (952_) 2.9 (952AAM24) sedan 519KM, 382kW, benzyna (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MULLER FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MULLER FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA3888
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MULLER FILTER
Kod:
PA3888
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 50
Długość [mm]: 242
Szerokość [mm]: 345
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MULLER FILTER
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
FOP627
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MULLER FILTER
Kod:
FOP627
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]: 89,3
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 72
Wysokość [mm]: 172
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 407,00 zł
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze