Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAI AUTOPARTS do Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) ELRING
Silnik GATES Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GATES
Silnik GLYCO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GLYCO
Silnik VAICO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) VAICO
Silnik AJUSA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) AJUSA
Silnik CONTINENTAL CTAM Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik SOFIMA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) SOFIMA
Silnik CASTROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CORTECO
Silnik DT SPARE PARTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FLENNOR
Silnik GOETZE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GOETZE
Silnik HART Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) HART
Silnik JP GROUP Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KAMOKA
Silnik KING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) MOTUL
Silnik NPS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) NPS
Silnik OPTIBELT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) OPTIBELT
Silnik PAYEN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) PAYEN
Silnik PURRO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) PURRO
Silnik RAVENOL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) RAVENOL
Silnik SWAG Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) SWAG
Silnik TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) TRISCAN
Silnik UFI Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) UFI
Silnik VALVOLINE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) VALVOLINE
Producent:FAI AUTOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OS206A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
OS206A
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 12
Średnica wewnętrzna [mm]: 82
Średnica zewnętrzna [mm]: 105
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze