Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AUTOMEGA do Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik AJUSA Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik VALEO Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALEO
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik SCHAEFFLER INA Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik GATES Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik NISSENS Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik VAICO Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik AKS DASIS Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DR!VE+ Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik GLASER Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik SASIC Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SWAG Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik VEMO Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VIKA
Producent:AUTOMEGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
248018510
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
248018510
Jednostka:
sztuka
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
Ilość biegunów: 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze