Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURRO do Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik EPS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRI Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik ELSTOCK Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik FACET Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAHLE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik SACHS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SACHS
Silnik SASIC Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SASIC
Silnik SWAG Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:PURRO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PA0077
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PA0077
Rodzaj filtra:  Filtr powietrza
Wysokość [mm]:  160
Do 100 dni na zwrot
PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PA0078
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PA0078
Rodzaj filtra:  Filtr powietrza
Wysokość [mm]:  177
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  91
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze