Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VAICO
Silnik PIERBURG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik VIKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VIKA
Silnik MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik EPS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FILTRON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FILTRON
Silnik HELLA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VALEO
Silnik ABAKUS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ABAKUS
Silnik ALCO FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BOSCH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NTY
Silnik PURFLUX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 812
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 812
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  5
Długość [mm]:  970
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 011
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 011
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  110
Średnica zewnętrzna [mm]:  68,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
0 986 280 610
dostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 280 610
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 030 522
dostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 030 522
Jednostka:
szt
Długość całkowita [mm]:  650
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 618,00 zł
334,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
0 261 210 385
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 261 210 385
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 030 205
niedostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 030 205
Liczba przewodów:  4
Długość całkowita [mm]:  650
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze