Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBEST Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FEBEST
Silnik HELLA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HELLA
Silnik BOSCH Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BOSCH
Silnik MEYLE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MEYLE
Silnik VALEO Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VALEO
Silnik KNECHT Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KNECHT
Silnik DENCKERMANN Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik MAHLE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MAHLE
Silnik SWAG Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SWAG
Silnik VAICO Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VAICO
Silnik HENGST FILTER Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) PZL FILTERS
Silnik VEMO Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VEMO
Silnik EPS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) EPS
Silnik CHAMPION Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) CORTECO
Silnik FACET Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FACET
Silnik INA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) INA
Silnik JP GROUP Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik NRF Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) NRF
Silnik OEM Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik ABAKUS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BORSEHUNG Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BUGIAD
Silnik CASTROL Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ERISTIC
Silnik ET ENGINETEAM Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HART
Silnik HEPU Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JPN Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METELLI Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) METZGER
Silnik MOTAIR TURBO Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) NPS
Silnik NTY Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik SACHS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SACHS
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WALKER PRODUCTS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi TT (FV3, FVP) 2.5 RS quattro coupe 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96073B
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96073B
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  36,00
Materiał:  Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]:  6,015
Średnica zewnętrzna [mm]:  11,059
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V80024
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V80024
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  101,90
Materiał:  Bimetal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Napełniony sodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  28,00
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowo-niobowa
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Liczba rowków:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 218,00 zł
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95245
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95245
Długość [mm]:  104,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  33,85
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Liczba rowków:  3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze