Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik LUCAS do Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik AJUSA Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) AJUSA
Silnik MAHLE Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAHLE
Silnik ELRING Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik IPARTS Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPKO Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) JAPKO
Silnik FA1 Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) UFI
Silnik HENGST FILTER Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik TOPRAN Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Silnik VIKA Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) VIKA
Silnik ALCO FILTER Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik MULLER FILTER Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik BORSEHUNG Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik PAYEN Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) VAICO
Silnik AKRON-MALÒ Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DOLZ Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERISTIC Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) GLASER
Silnik HART Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik KAMOKA Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) NPS
Silnik OEM Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) OEM
Silnik PIERBURG Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SACHS
Silnik SCT - MANNOL Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik TEDGUM Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TEDGUM
Silnik TRISCAN Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Audi TT (FV3, FVP) TTS quattro coupe 320KM, 235kW, benzyna (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LOPA0157
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LOPA0157
Średnica wewnętrzna [mm]:  55
Ilość żeber:  6
Średnica zewnętrzna [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze