Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) BOSCH
Silnik FEBEST Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) FEBEST
Silnik KNECHT Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) HENGST FILTER
Silnik HELLA Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) HELLA
Silnik VEMO Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) VEMO
Silnik AJUSA Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) AJUSA
Silnik INA Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) INA
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) GOETZE ENGINE
Silnik MAHLE Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) MAHLE
Silnik AE Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) AE
Silnik BGA Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) BGA
Silnik CHAMPION Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) CHAMPION
Silnik GOETZE Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) GOETZE
Silnik NTY Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) NTY
Silnik PAYEN Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) PAYEN
Silnik SNR Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) SNR
Silnik A.B.S. Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) A.B.S.
Silnik AMC Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) AMC
Silnik ASHIKA Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) ASHIKA
Silnik COMLINE Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) COMLINE
Silnik CORTECO Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) CORTECO
Silnik DR!VE+ Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERISTIC Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) EUROREPAR
Silnik FA1 Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) GLYCO
Silnik HART Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) IJS GROUP
Silnik IPARTS Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) IPARTS
Silnik IPD Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) IPD
Silnik IPSA Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) IPSA
Silnik JAPANPARTS Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) JP GROUP
Silnik KAMOKA Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) MAXGEAR
Silnik MEYLE Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) MEYLE
Silnik MOBILETRON Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) MOBILETRON
Silnik NÜRAL Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) NÜRAL
Silnik OEM Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) OEM
Silnik PIERBURG Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) PURRO
Silnik QFIX Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) QFIX
Silnik RUVILLE Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) SALERI SIL
Silnik SIDAT Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) SIDAT
Silnik SKF Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) SKF
Silnik TEDGUM Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) TEDGUM
Silnik TRISCAN Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) TRISCAN
Silnik VAICO Bmw 3 coupe (E36) 325 is coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) VAICO
Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
17-0031
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
17-0031
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wysokość [mm]:  26,00
Średnica [mm]:  35,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-1045
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-1045
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24-0034
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
24-0034
Jednostka:
szt
Napięcie robocze [V]:  12
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Rezystancja [Ohm]:  550
Głębokosć zabudowy [mm]:  24
Długość kabli:  725
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0009
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0009
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 233,00 zł
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0173
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0173
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od szyny cisnieniowej do wtryskiwacza
Średnica wewnętrzna [mm]:  3,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze