Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ELRING
Silnik NTY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NTY
Silnik VALEO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) VALEO
Silnik HELLA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HELLA
Silnik ESEN SKV Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HENGST FILTER
Silnik SKF Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SKF
Silnik HART Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HART
Silnik PIERBURG Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PIERBURG
Silnik CORTECO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) CORTECO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEYLE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MEYLE
Silnik AJUSA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) AJUSA
Silnik ENERGY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ENERGY
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) UFI
Silnik BGA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BGA
Silnik GOETZE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GOETZE
Silnik JAPKO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JAPKO
Silnik JP GROUP Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JP GROUP
Silnik NISSENS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NISSENS
Silnik PURFLUX Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PURFLUX
Silnik ABAKUS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ABAKUS
Silnik AISIN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ALCO FILTER
Silnik BREMI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BREMI
Silnik BTA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DAYCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DAYCO
Silnik DYS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DYS
Silnik EUROL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROREPAR
Silnik FAE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FAE
Silnik FRAM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FRAM
Silnik GLASER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) GSP
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) IPARTS
Silnik IPD Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) IPD
Silnik JPN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JPN
Silnik KAVO PARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) KAWE
Silnik LUCAS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) LUCAS
Silnik LUK Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) LUK
Silnik MAPCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MAPCO
Silnik MAXGEAR Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) METALCAUCHO
Silnik METELLI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) METELLI
Silnik MITSUBOSHI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MULLER FILTER
Silnik NE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NE
Silnik NK Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NK
Silnik NPS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NPS
Silnik OEM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PAYEN
Silnik SALERI SIL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SWAG
Silnik TEDGUM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) TEDGUM
Silnik VAICO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) VAICO
Silnik VEMO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) WIX FILTERS
Producent:NPS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
U129L08C
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
U129L08C
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
U129L08A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
U129L08A
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
U129L08B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
U129L08B
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M111I03
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M111I03
Długość [mm]:  865
Ilość żeber:  4
Specyfikacja:  4PK865
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H566I01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
H566I01
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Gniazdo dla przyłączenia przyczepy (rozmieszczenie biegunów):  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze