Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAVO PARTS do Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik OEM Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik SKF Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik HELLA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik KNECHT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik PURFLUX Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik BREMI Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik DELPHI Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PAYEN Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik EPS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik GK Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Silnik HART Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HEPU Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HOFFER
Silnik K&N FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KAVO PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TO-153
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
TO-153
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  156,0
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  54,0
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  56,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  22,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  19,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze