Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HERTH+BUSS ELPARTS do Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) MAHLE
Silnik FA1 Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HART Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HART
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) GATES
Silnik OEM Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) AE
Silnik ALCO FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CHAMPION Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) GK
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HELLA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPSA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) IPSA
Silnik K&N FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METELLI Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) SKF
Silnik SWAG Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) VALEO
Silnik VEMO Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive sedan 245KM, 180kW, benzyna (2022.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70685101
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70685101
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  710
Wymiar gwintu:  M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 561,00 zł
303,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze