Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FEBEST
Silnik BOSCH Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BOSCH
Silnik SWAG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SWAG
Silnik KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KAMOKA
Silnik CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) CORTECO
Silnik FA1 Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FA1
Silnik GATES Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GATES
Silnik AJUSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) AJUSA
Silnik CHAMPION Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) CHAMPION
Silnik MAHLE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PURFLUX
Silnik VEMO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VEMO
Silnik AE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) AE
Silnik AISIN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) AISIN
Silnik BGA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BGA
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BLUE PRINT
Silnik COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik DIEDERICHS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DIEDERICHS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ENERGY
Silnik ESEN SKV Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FRECCIA
Silnik GLYCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HART
Silnik HELLA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HELLA
Silnik IPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) IPSA
Silnik JC PREMIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAPCO
Silnik MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MEAT & DORIA
Silnik MEYLE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MEYLE
Silnik MOBILETRON Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MOBILETRON
Silnik NE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) NE
Silnik NPS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) NPS
Silnik OEM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PURRO
Silnik QFIX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SKF
Silnik TEDGUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TEDGUM
Silnik TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VAICO
Silnik VIKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VIKA
Producent:PURFLUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
A762
dostępny
4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
A762
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 256
Szerokość [mm]: 150
Wysokość [mm]: 59
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
L857
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
L857
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]: 81
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Wysokość [mm]: 88
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze