Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) FEBEST
Silnik BOSCH Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) VICTOR REINZ
Silnik FA1 Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) FA1
Silnik CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) CORTECO
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik FILTRON Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) FILTRON
Silnik MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) MAXGEAR
Silnik VEMO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) VEMO
Silnik AE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) AE
Silnik AJUSA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) DAYCO
Silnik DIEDERICHS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) DIEDERICHS
Silnik DR!VE+ Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) EUROREPAR
Silnik FAE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) FLENNOR
Silnik GATES Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) GATES
Silnik GLASER Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) GOETZE
Silnik HART Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) HART
Silnik HELLA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) KAMOKA
Silnik KNECHT Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) METELLI
Silnik OEM Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) PZL FILTERS
Silnik QFIX Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) SASIC
Silnik SOFIMA Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) UFI
Silnik VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) VAICO
Silnik VALEO Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) VALEO
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 kabriolet (E30) M3 2.3 kabriolet 215KM, 158kW, benzyna (1988.06 - 1993.10) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 25
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 25
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  75,0
Wysokość [mm]:  93,5
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 36
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 36
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  320
Wysokość 1 [mm]:  320,0
Długość całkowita [mm]:  320,0
Długość 1 [mm]:  183,0
Szerokość [mm]:  183,0
Ciężar netto [g]:  328,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze