Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ORIGINAL IMPERIUM do Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik CHAMPION Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CHAMPION
Silnik CORTECO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CORTECO
Silnik FEBEST Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FEBEST
Silnik ELRING Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) EUROREPAR
Silnik KAMOKA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KAMOKA
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FA1
Silnik PURFLUX Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SCT - MANNOL
Silnik VICTOR REINZ Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VICTOR REINZ
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BOSCH
Silnik COMLINE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) COMLINE
Silnik FILTRON Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FILTRON
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAGNETI MARELLI
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik AJUSA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) AJUSA
Silnik ASHIKA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ASHIKA
Silnik DAYCO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DAYCO
Silnik EPS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) EPS
Silnik ERA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ERA
Silnik ESEN SKV Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ESEN SKV
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HART
Silnik INA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) INA
Silnik PZL FILTERS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) PZL FILTERS
Silnik SWAG Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SWAG
Silnik VAICO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VAICO
Silnik AE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BGA
Silnik BIRTH Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BORG & BECK
Silnik BUGIAD Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) EUROL
Silnik FACET Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FACET
Silnik FAE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FLENNOR
Silnik GATES Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GATES
Silnik GLASER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GLYCO
Silnik GOETZE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GOETZE
Silnik HC-CARGO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HUTCHINSON
Silnik INTERVALVES Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) INTERVALVES
Silnik IPD Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) IPD
Silnik JAPANPARTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) JAPKO
Silnik JOHNS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) JOHNS
Silnik JP GROUP Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KAWE
Silnik KNECHT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) LUCAS
Silnik MAHLE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAHLE
Silnik MAPCO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) METELLI
Silnik METZGER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MEYLE
Silnik MISFAT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MISFAT
Silnik MOTORAD Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) NPS
Silnik NRF Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) NRF
Silnik OCAP Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) OCAP
Silnik OEM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) OEM
Silnik OPTIBELT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) PIERBURG
Silnik QFIX Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) RUVILLE
Silnik SIDAT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SIDAT
Silnik SNR Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) UFI
Silnik VALEO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VALEO
Silnik VEMA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VEMA
Silnik VEMO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VEMO
Silnik VEYANCE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) WIX FILTERS
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
43015
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
43015
Jednostka:
szt
Masa [g]:  40
Średnica [mm]:  63
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
30002
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  7,2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Masa [g]:  2
Wysokość [mm]:  10
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
221248
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
221248
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30866
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
30866
Jednostka:
szt
Masa [g]:  33
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
30868
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
30868
Jednostka:
szt
Masa [g]:  580
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
30837
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
30837
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 443,00 zł
233,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze