Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE do Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FEBEST
Silnik FA1 Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FA1
Silnik BOSCH Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BOSCH
Silnik AJUSA Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) AJUSA
Silnik FILTRON Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FILTRON
Silnik VAICO Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) VAICO
Silnik CORTECO Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CORTECO
Silnik GATES Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) GATES
Silnik VEMO Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) VEMO
Silnik CHAMPION Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FAE Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FLENNOR
Silnik FRAM Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FRAM
Silnik GOETZE Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) GOETZE
Silnik HART Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HART
Silnik HELLA Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KAMOKA
Silnik KAWE Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KAWE
Silnik KNECHT Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MAXGEAR
Silnik METZGER Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) METZGER
Silnik NPS Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) NPS
Silnik PAYEN Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) PURFLUX
Silnik QFIX Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 (E28) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) WIX FILTERS
Producent:GOETZE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-11037B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
22-11037B
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  157
Wymiar gwintu:  M12
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Ilość:  14
Skok gwintu 1 [mm]:  1,75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 118,00 zł
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze