Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FACET do Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FA1 Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SWAG
Silnik VAICO Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) VAICO
Silnik CORTECO Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) CORTECO
Silnik HART Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) HART
Silnik PURFLUX Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik BLUE PRINT Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik UFI Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) UFI
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FACET Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FACET
Silnik JC PREMIUM Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OEM Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) PAYEN
Silnik TOPRAN Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) TOPRAN
Silnik AE Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DELPHI Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FEBEST
Silnik FRECCIA Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) GATES
Silnik GK Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) GK
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HELLA Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) HEPU
Silnik HUTCHINSON Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MAHLE
Silnik MAPCO Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MAPCO
Silnik METZGER Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) NRF
Silnik NTY Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik SACHS Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SACHS
Silnik SCT - MANNOL Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 (G30, F90) 520 E PLUG-IN-HYBRID sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FACET

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9.3010
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
9.3010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
25.0015
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
25.0015
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.3210
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.3210
Jednostka:
szt
Ciżnienie od [kPa]:  27,2
Ciśnienie do [kPa]:  400
Napięcie wyjściowe od [V]:  0,25
Napięcie wyjściowe do [V]:  4,508
Do 100 dni na zwrot
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9.0827
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
9.0827
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  82,5
Do 100 dni na zwrot
FACET
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.3405
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.3405
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Rozmiar klucza:  17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze