Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBEST Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURFLUX Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik HENGST FILTER Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) KNECHT
Silnik AJUSA Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AMC FILTER Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BORG & BECK Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik EPS Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) GK
Silnik HART Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) HART
Silnik HELLA Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) HEPU
Silnik KAMOKA Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) KW
Silnik MOTUL Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) MOTUL
Silnik PURRO Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Bmw 7 (G70) 740i Mild-Hybrid sedan 381KM, 280kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 1146D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 1146D
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość opakowania [cm]: 17,00
Średnica [mm]: 55,5
Wysokość [mm]: 155
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]: 44,2
Długożć opakowania [cm]: 6,5
Szerokość opakowania [cm]: 6,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze