Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ELRING
Silnik SCT - MANNOL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SCT - MANNOL
Silnik FEBEST Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FEBEST
Silnik EUROREPAR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) EUROREPAR
Silnik VAICO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VAICO
Silnik BOSCH Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MANN-FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik SWAG Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SWAG
Silnik FA1 Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FA1
Silnik FILTRON Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FILTRON
Silnik MEYLE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MEYLE
Silnik VICTOR REINZ Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VICTOR REINZ
Silnik ASHIKA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ASHIKA
Silnik SCHAEFFLER INA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SCHAEFFLER INA
Silnik DENCKERMANN Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DENCKERMANN
Silnik AJUSA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AJUSA
Silnik DT SPARE PARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DT SPARE PARTS
Silnik KNECHT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KNECHT
Silnik UFI Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) UFI
Silnik AE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AE
Silnik AUTLOG Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AUTOMEGA
Silnik CHAMPION Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CHAMPION
Silnik CORTECO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CORTECO
Silnik DAYCO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DAYCO
Silnik GATES Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) GATES
Silnik JP GROUP Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) JP GROUP
Silnik KAMOKA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KAMOKA
Silnik LIQUI MOLY Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MAHLE
Silnik MAXGEAR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) METALCAUCHO
Silnik OEM Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) OEM
Silnik OPTIMA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) OPTIMA
Silnik PURFLUX Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) PZL FILTERS
Silnik VEMO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VEMO
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BGA
Silnik BIRTH Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BREDA LORETT
Silnik BTA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BTA
Silnik CAFFARO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DELPHI
Silnik DENSO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DENSO
Silnik DR!VE+ Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DR!VE+
Silnik DYS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ENERGY
Silnik EPS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) EPS
Silnik ERA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ERA
Silnik ESEN SKV Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) EUROL
Silnik FACET Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FACET
Silnik FAE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FLENNOR
Silnik FRAM Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FRECCIA
Silnik GLASER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) GLASER
Silnik GOETZE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) GOETZE
Silnik GSP Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) GSP
Silnik HART Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) HART
Silnik HC-CARGO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) INTERVALVES
Silnik IPARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) IPARTS
Silnik IPD Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) IPD
Silnik IPSA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) IPSA
Silnik JAPANPARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KW
Silnik LUCAS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) METELLI
Silnik METZGER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) METZGER
Silnik MISFAT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MOTORAD
Silnik MOTUL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) NPS
Silnik NRF Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) NRF
Silnik NTY Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) NTY
Silnik OCAP Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) OCAP
Silnik OPTIBELT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) PURRO
Silnik QFIX Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) RUVILLE
Silnik SEIM Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SEIM
Silnik SIDAT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SIDAT
Silnik SNR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VAN WEZEL
Silnik VEMA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VEMA
Silnik VEYANCE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VEYANCE
Silnik VIKA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OE 649/3
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OE 649/3
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 161
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 39,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103 ocen)
Kod produktu:
AP 026
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
4.8 (103 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 026
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 256
Szerokość [mm]: 150
Wysokość [mm]: 57
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OM 517/1
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OM 517/1
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 153
Średnica zewnętrzna [mm]: 83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 27
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze