Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik IPSA do Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) FA1
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) VAICO
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) WIX FILTERS
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) BGA
Silnik CLEAN FILTERS Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) CLEAN FILTERS
Silnik DENCKERMANN Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik HC-CARGO Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) HENGST FILTER
Silnik IPSA Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) IPSA
Silnik JP GROUP Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) K&N FILTERS
Silnik KING Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) KING
Silnik KNECHT Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) NPS
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) SCT - MANNOL
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 5.0 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1970.01 - 1981.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:IPSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CRB00900
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
CRB00900
Materiał: Brąz
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze