Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) FA1
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) VAICO
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) BOSCH
Silnik GATES Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) AJUSA
Silnik BTA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) CAFFARO
Silnik CASTROL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) EUROREPAR
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) HOFFER
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) KAVO PARTS
Silnik KING Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) KING
Silnik MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) MAHLE
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) MOTUL
Silnik NPS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) NPS
Silnik NTY Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) OPTIMAL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) RAVENOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.4 kabriolet 162KM, 119kW, benzyna (1992.10 - 1995.09) VALVOLINE
Producent:EUROL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100271
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100271
Specyfikacja wg ACEA: E2
Specyfikacja wg API: CF
Zalecenie producenta oleju: MB 228.1
Specyfikacja wg API: CF-4
Specyfikacja wg API: SG
Zalecenie producenta oleju: Deutz DQC I-02
Zalecenie producenta oleju: MAN 270
Zalecenie producenta oleju: MAN 271
Zalecenie producenta oleju: MB 228.0
Klasa lepkości wg SAE: 30
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100091
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100091
Specyfikacja wg API: CF
Specyfikacja: ACEA A3/B4
Zalecenie producenta oleju: Renault RN0700
Specyfikacja wg API: SN
Specyfikacja: Renault RN0700
Specyfikacja: Renault RN0710
Specyfikacja: VW 502.00
Specyfikacja: VW 505.00
Zalecenie producenta oleju: VW 502.00
Zalecenie producenta oleju: VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100032
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100032
Zalecenie producenta oleju: VW 505.00 (97)
Specyfikacja wg ACEA: A3/B3
Specyfikacja wg API: SJ
Specyfikacja wg ACEA: A2/B2
Specyfikacja wg ACEA: E2
Zalecenie producenta oleju: Allison C-4
Specyfikacja wg API: CF
Specyfikacja wg API: CG-4
Zalecenie producenta oleju: VW 501.01
Zalecenie producenta oleju: Mack EO/L
Zalecenie producenta oleju: MAN 271
Zalecenie producenta oleju: MB 228.1
Zalecenie producenta oleju: MTU type 2
Klasa lepkości wg SAE: 10W-30
Zalecenie producenta oleju: Volvo VDS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze