Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) FA1
Silnik GATES Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) GATES
Silnik MOTUL Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) MOTUL
Silnik VAICO Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) AJUSA
Silnik CASTROL Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) EUROL
Silnik FEBEST Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) FEBEST
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAVO PARTS Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) KAVO PARTS
Silnik LIZARTE Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) LIZARTE
Silnik MAXGEAR Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) MOBILETRON
Silnik NTY Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) NTY
Silnik RAVENOL Chevrolet IMPALA sedan 3.9 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2006.01 - 2011.01) RAVENOL
Producent:FA1

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.862.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.862.001
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M12x1,75
Długość [mm]: 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.851.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.100
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 11
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Grubość [mm]: 2,5
Kształt: Pierscień O
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
-34%
26,39 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.851.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.010
Średnica wewnętrzna [mm]: 11
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Grubość [mm]: 2,5
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze