Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) FA1
Silnik GATES Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) GATES
Silnik VAICO Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) AKRON-MALÒ
Silnik BOSCH Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) BOSCH
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FAE Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) FAE
Silnik FILTRON Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) FILTRON
Silnik IPARTS Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) IPARTS
Silnik IPSA Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) IPSA
Silnik KAMOKA Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) KAMOKA
Silnik KING Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) KING
Silnik KNECHT Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) KNECHT
Silnik MAHLE Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) MAHLE
Silnik NPS Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) NPS
Silnik PZL FILTERS Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 200KM, 147kW, benzyna (1994.10 - 1995.09) WIX FILTERS
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V40-1110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V40-1110
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 2,5
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 11
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Ciężar [kg]: 0,001
Szerokość opakowania [cm]: 2,073
Wysokość opakowania [cm]: 0,252
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V40-0088
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V40-0088
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 71
Wysokość [mm]: 100
Wymiar gwintu: M 18 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Ciężar [kg]: 0,3805
Szerokość opakowania [cm]: 8,8
Wysokość opakowania [cm]: 11,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze