Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) SWAG
Silnik FILTRON Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) BOSCH
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik PURFLUX Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik HELLA Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) HELLA
Silnik INA Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) INA
Silnik MANN-FILTER Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik EPS Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) EPS
Silnik FACET Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) FACET
Silnik GATES Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) GATES
Silnik HART Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) HART
Silnik PAYEN Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik AKRON-MALÒ Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AUTOMEGA Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CASTROL Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) DOLZ
Silnik DR!VE+ Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) GK
Silnik HENGST FILTER Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) IPARTS
Silnik IPSA Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KW Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) MOTUL
Silnik NRF Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) NTY
Silnik OEM Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik RAVENOL Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) SKF
Silnik TOPRAN Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WALKER PRODUCTS Citroën C5 X PureTech 180 Kombi 181KM, 133kW, benzyna (2021.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:OEM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
081841
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
081841
Jednostka:
szt
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Materiał:  Aluminium
Lokalizacja w aucie:  Góra
Ciężar [kg]:  0,050
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11117568264
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
11117568264
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  61
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Wysokość [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 290,00 zł
148,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0514C8
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
0514C8
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  61
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Wysokość [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 308,00 zł
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze