Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik METALCAUCHO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) METALCAUCHO
Silnik CORTECO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CORTECO
Silnik GATES Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GATES
Silnik KAMOKA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KAMOKA
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAGNETI MARELLI
Silnik AJUSA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AJUSA
Silnik BOSCH Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) BOSCH
Silnik ELRING Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ELRING
Silnik ERA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ERA
Silnik ESEN SKV Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ESEN SKV
Silnik FRAM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FRAM
Silnik HART Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HART
Silnik AIRTEX Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) BGA
Silnik CHAMPION Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COFLE
Silnik COMLINE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DELPHI
Silnik DT SPARE PARTS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ENERGY
Silnik EUROREPAR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FAE
Silnik FAST Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FAST
Silnik FILTRON Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FRIGAIR
Silnik GLASER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GLASER
Silnik GOETZE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GOETZE
Silnik HC-CARGO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) INA
Silnik IPSA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) JP GROUP
Silnik KAWE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KAWE
Silnik KING Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KING
Silnik KNECHT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) LUCAS
Silnik MAHLE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) OPTIBELT
Silnik PAYEN Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SEIM
Silnik SIDAT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SIDAT
Silnik SNR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) TRISCAN
Silnik UFI Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) UFI
Silnik VALEO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VALEO
Silnik VEMO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL CTAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X625
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
AVX10X625
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,053
Długość [mm]:  625
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTINENTAL CTAM
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X700
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
AVX10X700
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,058
Długość [mm]:  700
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTINENTAL CTAM
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X838
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
AVX10X838
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,067
Długość [mm]:  838
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze