Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09)

Silnik CORTECO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CORTECO
Silnik INA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) INA
Silnik AE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AE
Silnik AJUSA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AUTLOG
Silnik BGA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) BGA
Silnik BOSCH Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik DAYCO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DT SPARE PARTS
Silnik EUROL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FAST
Silnik FILTRON Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FLENNOR
Silnik FRECCIA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FRECCIA
Silnik GATES Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GATES
Silnik GLASER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GOETZE
Silnik HART Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HART
Silnik HC-CARGO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) INTERVALVES
Silnik IPD Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) IPD
Silnik IPSA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) IPSA
Silnik KAMOKA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KAWE
Silnik KNECHT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAXGEAR
Silnik MISFAT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MISFAT
Silnik NPS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) NPS
Silnik OEM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SEIM
Silnik SKF Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SKF
Silnik SOFIMA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) UFI
Silnik VEMA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) VEMA
Silnik VEMO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 9
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 9
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica obudowy [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  80,0
Gwintowana złączka:  M18x1,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  72,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62,0
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,2
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
643 06 N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
643 06 N0
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Numer komponentu:  2. M1,5 IF Cr P
Numer komponentu:  3. 3S 2,8 Cr
Średnica cylindra [mm]:  74,0
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  33,0
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
643 04 V0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
643 04 V0
Średnica cylindra [mm]:  74,0
Ciężar netto [g]:  27
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
643 06 N1
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
643 06 N1
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Numer komponentu:  2. M1,5 IF Cr P
Numer komponentu:  3. 3S 2,8 Cr
Średnica cylindra [mm]:  74,5
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
643 06 N2
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
643 06 N2
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Numer komponentu:  2. M1,5 IF Cr P
Numer komponentu:  3. 3S 2,8 Cr
Średnica cylindra [mm]:  75,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze